بسیاری از ما تصمیم می‌گیریم که زیاد به مدت زمانی که در توالت می‌نشینیم فکر نکنیم، اما واقعیت این است که وقتی آنجا هستیم، مقدار قابل توجهی از زندگی ما می‌گذرد. بیشتر صندلی‌های توالت کار بزرگی برای انجام ندارند (باز می‌شوند، بسته می‌شوند، به درستی روی توالت قرار می‌گیرند)، و با این حال انتخاب مناسب می‌تواند روی تجربه شما در هر بار رفتن به دستشویی تأثیر بگذارد. با توجه به نقش مهمی که توالت شما در زندگی شما ایفا می کند، ارزش آن را دارد که بهترین صندلی توالت را برای نیازهای خود پیدا کنید.


و ممکن است از تنوع گزینه های خود شگفت زده شوید. برای کمک به شما در یافتن بهترین صندلی توالت برای خود، راهنمای خریدار ما به شما کمک می کند تا تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری آگاهانه برای خرید باید بدانید، به شما کمک می کند.

انواع صندلی توالت فرنگی و نوع اصلی صندلی توالت وجود دارد. برای اکثر افرادی که صندلی توالت می خرند، انتخاب شما بین این دو آسان خواهد بود - شما باید با هر چیزی که مناسب توالت شما است بروید. البته، گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، و درک تفاوت بین اشکال مختلف برای اطمینان از اینکه بهترین صندلی توالت را متناسب با توالتی که قبلاً در خانه خود دارید، دریافت کنید، مهم است.

صندلی توالت دراز:

درست همانطور که از نام آن مشخص است، صندلی های توالت دراز شکلی بیضی دارند و کمی بلندتر از صندلی های گرد سنتی هستند. بسیاری از کاربران این نوع صندلی توالت را راحت‌تر می‌دانند، اما اغلب هزینه کمی بیشتر دارند. این صندلی توالت مستطیلی مانند شکل های دیگر فوایدی دارد و در رنگ ها و مواد مختلف یافت می شود. طول یک صندلی توالت دراز 18.5 اینچ است.

صندلی توالت گرد:

صندلی های توالت گرد کوتاه تر و گردتر از صندلی های کشیده هستند. این رایج ترین نوع است که در شکار خود برای یافتن بهترین صندلی توالت برای خانه خود با آن روبرو می شوید. به طور کلی، یک صندلی توالت گرد کمی کمتر از پسر عموی دراز خود قیمت خواهد داشت. با اندازه 16.5 اینچ، صندلی گرد نیز فضای کمتری را اشغال می کند.

نحوه اندازه گیری صندلی توالت تا زمانی که شما یک صندلی توالت می‌خرید، احتمالاً تصمیم به انتخاب گرد در مقابل دراز برای شما گرفته شده است. اگر با نگاه کردن به توالت خود مطمئن نیستید که چه نوع صندلی توالتی نیاز دارید، به سادگی طول آن را اندازه بگیرید.

یک متر نوار یا خط کش چوبی بلند (حداقل 20 اینچ) بگیرید.سوراخ هایی را که صندلی در توالت پیچ شده است پیدا کنید.از این پیچ‌ها، مستقیماً از مرکز تا جلوی کاسه اندازه بگیرید.به این ترتیب طول کاسه توالت را اندازه می گیرید. در زیر ابعادی آورده شده است که به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا به صندلی توالت دراز یا گرد نیاز دارید.

صندلی های گرد = 16.5 اینچصندلی های کشیده = 18.5 اینچاکنون که بهترین شکل توالت خود را می شناسید، گام بعدی این است که درباره بسیاری از ویژگی های موجود برای کمک به محدود کردن گزینه های خود بیشتر بدانید.

فاکتورهایی که هنگام خرید صندلی توالت باید در نظر بگیریدهنگامی که جستجوی خود را برای یک صندلی توالت جدید شروع می کنید، ممکن است از تعداد گزینه های موجود شگفت زده شوید. صدها گزینه برای انتخاب وجود دارد. برای کمک به شما در محدود کردن و پیدا کردن بهترین صندلی توالت برای حمام، داشتن ایده ای از عوامل اصلی تمایز بین انواع مختلف صندلی توالت مهم است. در اینجا برخی از عوامل اصلی وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

راحتی برای تمام زمانی که روی آن می نشینید، نمی خواهید توالت شما احساس ناراحتی کند. عوامل زیادی وجود دارد که بر راحتی صندلی توالت تأثیر می گذارد. برای اینکه راحت ترین صندلی را برای توالت خود پیدا کنید، سوالات زیر را از خود بپرسید.

1) چه شکلی است؟همانطور که قبلاً در بالا ذکر شد، شکل صندلی توالت شما نقش نسبتاً زیادی در تعیین میزان راحتی برای نشستن دارد. صندلی های کشیده راحت تر از صندلی های گرد در نظر گرفته می شوند. اما، این احتمالاً از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

2) از چه چیزی ساخته شده است؟مواد به کار رفته در ساخت صندلی توالت نیز در راحتی نشستن روی آن تاثیر دارد. به عنوان مثال، صندلی های چوبی در طول زمستان به اندازه صندلی های پلاستیکی توالت سرد نمی شوند، بنابراین ممکن است برای برخی از صاحبان خانه ترجیح داده شود.

3) آیا یک صندلی نرم می خواهید؟یکی از واضح ترین ویژگی های صندلی توالت که می تواند راحتی را افزایش دهد، نرمی آن است. ست توالت های پددار نه تنها برای نشستن نرم تر است، بلکه گرم تر نیز خواهد بود. اگر می‌خواهید زمان زیادی را به نشستن روی توالت بگذرانید، یک صندلی روکش دار ممکن است تجربه کلی شما را کمی دلپذیرتر کند.

4) آیا طراحی ارگونومیک دارد؟در حالی که تشخیص آن فقط با نگاه کردن به صندلی توالت دشوار است، برخی از آنها با ارگونومی طراحی شده‌اند که باعث می‌شود راحت‌تر نیز باشند.

5) آیا هنگام نشستن به اطراف تکان می خورد؟با ساختاری بادوام تر و تناسب ایمن با توالت خود، می توانید شرط ببندید که این صندلی ها در حالی که روی آنها نشسته اید حرکت نکنند. این نه تنها باعث بهبود راحتی آنها می شود، بلکه طول عمر کلی آنها را نیز افزایش می دهد.
هزینهاگر راحتی اولویت اصلی شما نیست، احتمالاً به این فکر می کنید که یک صندلی توالت چقدر هزینه دارد. اگر این شما هستید، پس ما چند خبر عالی داریم!

مهم نیست که بودجه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، در یافتن گزینه های موجود برای حدود 10 تا 15 دلار مشکلی ندارید. البته، در سوی دیگر طیف قیمت، می‌توانید به راحتی حدود 1000 دلار برای یک صندلی توالت جدید که همه زنگ‌ها و سوت‌ها را دارد خرج کنید.

با این حال، اکثر مصرف‌کنندگان به دنبال صندلی‌هایی هستند که ساده، کاربردی و بادوام باشد و در عین حال راحت باشد. و شما می توانید گزینه های زیادی را پیدا کنید که جایی در وسط آن طیف بزرگ قرار می گیرند.
انتظار داشته باشید برای صندلی های توالتی که برای مدت طولانی دوام دارند یا آنهایی که با ارگونومی طراحی شده اند، هزینه بیشتری بپردازید. صندلی‌های توالت چوبی نسبت به پلاستیکی‌ها قیمت بیشتری دارند و آنهایی که ویژگی‌هایی دارند که نصب و تمیز کردن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند، معمولاً قیمت بیشتری نیز دارند.

به طور کلی، پرداخت کمی بیشتر برای صندلی توالت می تواند منجر به راحتی بیشتر، عمر طولانی تر، سهولت استفاده بهتر یا ویژگی های خوب شود. همانطور که در مراحل خرید یک صندلی جدید برای توالت خود هستید، سعی کنید مشخص کنید که کدام یک از این عوامل واقعاً برای شما مهم هستند. با فهمیدن این موضوع، بهتر می توانید مزایا را در مقابل هزینه آن بسنجید. این یکی از کلیدهای یافتن بهترین صندلی برای توالت است.

موادصندلی های توالت از مواد مختلفی ساخته شده اند، اما دو نوع وجود دارد که به راحتی رایج ترین آنها هستند - چوب و پلاستیک.
صندلی های پلاستیکی - این به راحتی رایج ترین ماده ای است که هنگام خرید صندلی جدید برای توالت خود با آن روبرو می شوید. آنها بسیار مقرون به صرفه هستند، تمیز کردن آنها بسیار آسان است، در رنگ های متنوع موجود است و ویژگی های زیادی را ارائه می دهد.صندلی‌های چوبی - این صندلی‌ها اغلب راحت‌تر هستند، به‌ویژه در ماه‌های طولانی زمستان که ممکن است صندلی توالت سرد باشد، اما همچنین گران‌تر است. صندلی های توالت چوبی نیز ساختار بسیار مقاومی دارند که کمتر آسیب دیده یا خراشیده می شوند.البته، در حالی که صندلی‌های توالت پلاستیکی و چوبی رایج‌ترین انواعی هستند که در نظر دارید، این راهنمای خریدار بدون ذکر انواع دیگر مواد موجود ناقص خواهد بود. این شامل:
سرامیکفولاد ضد زنگوینیلبرنجهمه آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند، بنابراین کاملاً بستگی به آنچه شما احساس می کنید برای خانه شما بهترین است.

سر و صداوقتی به دنبال صندلی توالت جدید هستید، این یک مقوله واضح نیست که باید به آن فکر کنید، اما به آن فکر کنید: آیا هرگز از صدای بسته شدن توالت بعد از استفاده آزارتان نداده است؟ هر کسی که با کودکان زندگی می کند (یا هم اتاقی های شلوغ) به خوبی می داند که این صدای بلند و ناگهانی می تواند یک مشکل واقعی باشد. به خصوص اگر خواب سبکی دارید.

اگر این سر و صدا چیزی است که ترجیح می دهید از آن اجتناب کنید، پس به دنبال توالتی باشید که دارای ویژگی بسته شدن نرم یا بالشتک باشد که همه چیز را ساکت تر نگه دارد، ارزشش را دارد. یک صندلی توالت نرم به گونه ای طراحی شده است که به آرامی بسته می شود، بنابراین هرگز با آن ضربه شدید مواجه نمی شوید، و وقتی درب آن پایین می آید، بالشتک باعث کاهش صدای آن می شود.

برای خرید اینترنتی توالت فرنگی به فروشگاه اینترنتی وی نوین می توانید مراجعه کنید.

دوام هیچ کس نمی‌خواهد پس از نصب آخرین صندلی مجبور به خرید یک صندلی توالت جدید شود. در بسیاری از موارد، صرف کمی بیشتر در حال حاضر می تواند به معنای داشتن یک صندلی بادوام تر باشد که تا سال ها بیشتر دوام بیاورد.

یک صندلی توالت چوبی به طور کلی دوام بیشتری نسبت به صندلی ساخته شده از پلاستیک ارزان دارد. بعلاوه، مجبور نخواهید بود که با خراشیدگی یا ترک خوردن آنها به این سرعت مقابله کنید. با این حال، اجازه ندهید که این شما را از یک صندلی توالت پلاستیکی دلسرد کند، زیرا گزینه‌های زیادی وجود دارد که از چوب بادوام‌تر هستند. و با نصب آن در محیطی که تمایل به رطوبت زیاد دارد، ممکن است انتخاب بهتری باشد.
یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن ایده از دوام صندلی توالت قبل از خرید این است که نظرات مشتریان را نادیده بگیرید. اگر صندلی توالتی که می خرند دوام زیادی نداشته باشد، مردم اغلب به سرعت شکایت می کنند، و برخی دوباره برای تمجید از صندلی توالتی که سال ها بدون مشکل دوام آورده است، شکایت می کنند.

در واقع، این یکی از رایج‌ترین شکایات در مورد صندلی‌های توالت پرشده است. با یک نگاه به بررسی‌ها، افراد زیادی را خواهید دید که به این موضوع اشاره می‌کنند که در ابتدا احساس خوبی دارد، اما پس از مدت کوتاهی به سرعت شروع به باز شدن، ترک خوردن و تخریب می‌کند.

ظاهربرخی از افراد احتمالاً به ظاهر صندلی توالت خود اهمیتی نمی دهند. اگر این شما هستید، از این بخش صرفنظر کنید.

برای کسانی که هنوز کتاب می‌خوانند و می‌خواهند صندلی توالتی داشته باشند که از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشد و با دکوراسیون بزرگ‌تر حمام همخوانی داشته باشد، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. نمی توان انکار کرد که سفید رایج ترین رنگ است، زیرا احتمالاً با توالت همراهی که به آن وصل شده است، همخوانی دارد.

اما، شاید شما می خواهید روی یک چلپ چلوپ از رنگ بنشینید؟ اگر چنین است، خوشحال خواهید شد که متوجه شوید صندلی های توالت در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند. حتی می‌توانید برخی از چراغ‌های روشن را پیدا کنید که به حس زیبایی‌شناختی و همچنین عملکرد کلی آن می‌افزاید.

کمی وقت بگذارید تا همه گزینه های رنگی خود را مرور کنید و ببینید آیا چیزی به چشم می خورد یا خیر. اگر چیزی را ترجیح می دهید که بتواند کمی سبک به فضا ببخشد، مجبور نیستید به صندلی توالتی بسنده کنید که ظاهری ملایم دارد.

سازگاریاگر از قبل یک توالت فرنگی دارید و فقط به دنبال تعویض صندلی هستید، یکی از مهم ترین مواردی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید این است که آیا صندلی توالت پس از نصب با آن سازگار است یا خیر.
اگر به درستی روی توالت شما قرار نگیرد، در نهایت مجبور خواهید شد آن را پس بفرستید و به هر حال یک توالت جدید پیدا کنید. نکته اصلی در مورد سازگاری قبلاً مورد بحث قرار گرفته است: تفاوت بین صندلی توالت دراز و گرد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی دیگر از فروشگاه هاییست که به شما امکان خرید این محصولات را خواهد داد.

علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های اضافی ممکن است به سازگاری بیشتری نیاز داشته باشند، مانند داشتن نوع اتصال آب مناسب برای گنجاندن بید یا پیوست تمیزکننده. قبل از اینکه صندلی جدیدی برای توالت خود بخرید، مطمئن شوید که اندازه‌گیری‌های درست را انجام داده‌اید و به‌طور کامل درک کرده‌اید که چه چیزی لازم است، بنابراین می‌توانید تأیید کنید که با تنظیمات توالتی که قبلاً دارید کار می‌کند.

سهولت نصبنصب اکثریت قریب به اتفاق صندلی های توالت نسبتاً آسان است و تکمیل آن نباید بیش از نیم ساعت طول بکشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که قصد خرید صندلی توالت در انتهای طیف قیمتی را دارید. تنها چیزی که لازم است چند پیچ ​​و مهره و کمی گریس آرنج است.
نیازهای نصب سخت‌تر مربوط به صندلی‌های توالت است که با تمام ویژگی‌ها یا ملحقات اضافی همراه است. اینجاست که نصب ممکن است کمی پیچیده شود.

مانند هر چیز دیگری که برای خانه خود خریداری می کنید، عاقلانه است که قبل از هر خریدی در مورد فرآیند نصب اطلاعات بیشتری کسب کنید. نظرات مشتریان مکانی فوق العاده برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد اینکه آیا نصب صندلی توالت دشوار خواهد بود یا خیر.

سهولت در تمیز کردنتوالت ها باید تمیز شوند. سرگرم کننده نیست، اما لازم است... یا، باید باشد. اگر به دنبال این هستید که فرآیند تمیز کردن را سریع و آسان انجام دهید، باید توجه داشته باشید که تمیز کردن برخی از انواع صندلی توالت راحت‌تر از سایرین است.

در اینجا دو عامل را باید در نظر گرفت:

پلاستیک در مقابل چوب - به عنوان مثال، صندلی های پلاستیکی توالت معمولا راحت تر از چوبی تمیز می شوند. نه تنها پاک کردن سطح آسان‌تر است، بلکه گزینه‌های بیشتری برای استفاده از مواد تمیزکننده در اختیار دارید، زیرا بسیاری از محلول‌های پاک‌کننده می‌توانند صندلی توالت چوبی را لکه دار یا آسیب ببینند.صندلی با رها کردن سریع - یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند نقش مهمی در سهولت تمیز کردن داشته باشد، صندلی توالت "سریع" است. از نظر طراحی، این به شما امکان می‌دهد وقتی صندلی را تمیز کنید، آن را جدا کنید و بعد از اتمام کار دوباره آن را روی صندلی قرار دهید.با این حال، فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که بهترین گزینه این است که یک صندلی برای تمیز کردن توالت برای شما تهیه کنید.

7 ویژگی که باید در نظر بگیریدبسیاری از برندها صندلی توالت را با مجموعه ای از ویژگی های زیبا ارائه می دهند که می تواند به راحتی و راحتی شما بیفزاید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

چراغ شب:

در نیمه های شب که هنوز نیمه خواب هستید، پیدا کردن توالت می تواند تا حدودی یک چالش باشد. خوشبختانه، شما می‌توانید تعداد زیادی صندلی توالت را پیدا کنید که مجهز به چراغ خواب داخلی هستند. این کار باعث می‌شود تا راه رفتن در خواب به سمت حمام را آسان‌تر کنید، و این کار را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در خانه با روشن کردن چراغ‌ها یا ایجاد مشکل انجام دهید. سر و صدای غیر ضروری... و اگر پسر هستید، به بهبود هدف شما نیز کمک می کند.

صندلی قیمت:

قیمت ها بهداشتی هستند و باعث می شوند بسیاری از کاربران احساس تمیزی کنند. متأسفانه، برای بسیاری از صاحبان خانه امکان پذیر نیست که به سادگی یک قیمت را به حمام خود اضافه کنند. اینجاست که یک صندلی توالت بیدی واقعا می تواند بدرخشد. ممکن است قیمت آن‌ها کمی بیشتر باشد، اما شما می‌توانید بیشتر کارکردها و مزایای بیده را بدون نیاز به بازسازی بزرگ به دست آورید.

Soft Close:

توالت های نرم نزدیک نه تنها خانه شما را از شر صدای ناگهانی و ناخوشایند ناشی از برخورد درب خلاص می کنند، بلکه به تمیز کردن آن نیز کمک می کنند. با یک صندلی با بسته نرم، به سادگی باید به درب توالت ضربه بزنید تا به آرامی به خودی خود بسته شود و این کار را بدون بیدار کردن کل خانه انجام دهید.

انتشار سریع:

اگر از تمیز کردن تمام نقاط سخت در زیر یا اطراف صندلی متنفرید، یک صندلی توالت سریع برای شما ضروری است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا صندلی را به طور کامل جدا کنید تا تمیز کردن آن تقریباً بدون دردسر باشد. به سادگی آن را بردارید، سطح را تمیز کنید، سپس پس از پایان کار دوباره آن را روی آن قرار دهید. به همین راحتی است.
صندلی گرم شده:وقتی در اواسط زمستان سرد شده اید، نشستن در توالت سرد می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. یک صندلی توالت گرم شده برای حل این مشکل برای شما طراحی شده است و صندلی شما را گرم و دنج نگه می دارد.

خوشبو کننده:

هیچ کس دوست ندارد بداند که بوی خاصی را در حمام به جا گذاشته است. حتی بدتر از آن، هیچ کس هرگز نمی خواهد بوی نامطبوعی را که در اطراف ساکنان قبلی وجود دارد، کشف کند. اگر کمی به این بوها حساس هستید، شاید یک صندلی توالت خوشبو کننده بهترین گزینه برای شما باشد. اینها برای از بین بردن تمام بوهای نه چندان خوب که ممکن است در اطراف توالت وجود داشته باشد طراحی شده اند.

بالشتک نرم:

آن‌ها برای همه مناسب نیستند، اما نمی‌توان انکار کرد که یک صندلی توالت پرشده برای نشستن راحت‌تر و در اولین نشستن گرم‌تر است. آنها یک راه بسیار ساده برای افزایش راحتی شما در حمام هستند. فقط مطمئن شوید که بررسی های یک مدل خاص را مطالعه کرده اید، زیرا این صندلی ها اغلب به اندازه سایر صندلی های توالت مقاوم نیستند.

افکار نهایی صندلی توالت شما ممکن است نقش مهمی در شادی زندگی شما نداشته باشد، اما می تواند زمانی را که در حمام می گذرانید کم و بیش خوشایند کند و این مهم است. کمی وقت بگذارید و آنچه را که واقعا می خواهید در نظر بگیرید و برای پیدا کردن بهترین صندلی توالت برای خود و خانواده تان مشکلی نداشته باشید.

منبع این مقاله وب سایت : build می باشد.