سلام به همه تون بلاگی های عزیز. امیدوارم که حال تون خوب باشه. مخصوصا اونایی که دارن این مقاله رو می خونند. امروز اومدم تا از یک موضوع دیگر در مورد مواردی که قرار بود با هم بررسی کنیم، صحبت کنم. و اون چیه؟

 

بله یکی دیگه از راهنمایی هایی که در مورد خرید های اینترنتی قرار بهتون ارائه بدم؛ راهنمایی در مورد خرید اینترنتی توالت فرنگی. خصوصا از اون مدل هاییش که روی زمین نصب میشه. نه از اونایی که روی هوا و زمینه اصطلاحا هم بهش میگن دیواری یا یه اسم قشنگه دیگه هم داره که میگن وال هنگ.

 

خب اگر نیت اینو کردید که یه توالت فرنگی بخرید، احتمالا سه  حالت برای چنین خریدی بیشتر نداره؛

 

یک.     یا اینکه یه مشکلی برای خودتون یا عزیزتون پیش اومده. که امیدوارم این مشکل برای هیچ کس پیش نیاد. ولی خب اتفاق دیگه میوفته! چه میشه کرد.

 

دو.      یا اینکه از الان به فکر پیش گیری افتادین. که خب امیدوارم این مورد باشه. و هیچ کدوم از شما یا عزیزانتون دچار چنین مشکلی نشده باشند. که مجبور به خریدش بشید.

 

سه.    و مورد سوم هم برای لاکچری بازی هایی که جدیدا ملت در میارن. خب از اسمش مشخصه دیگه توالت فرنگی. و از فرنگ اومده. اسم اصلیش واتر کلوزته که اصطلاحا به حالتی گفته میشه. که آب در اون جمع آوری میشه. حالا به این موضوعات خیلی کاری نداریم. کلا خواستم حالت های مختلفی رو که احتمالا قصد خرید اینترنتی یا آنلاین چنین چیزی رو دارید رو بررسی کنم.

 

حالا اگه شما بخواید یه چنین چیزی رو که هم خریدنش سخته. هم سفارش دادنش سخته. هم ارسال کردنش سخته. هم نصب کردنش و کلا جنس سختیه برای خریدن. رو بخرید، مطمئنا نمی خواین که جنسی باشه که بد باشه. یا به هر شکل اون چیزی نباشه که شما می خواستید دیگه!

 

پس خیلی مهمه که توی خرید. اون هم حالت سخت ترش خرید اینترنتی که ما عملا فروشنده رو نمی بینیم. و داریم به صورت غیر مستقیم می خریم احتیاط به کار ببندیم. حالا چه طوری این احتیاط رو به کار می‌بندیم؟

 

با خرید کردن از یه جای مطمئن! اگه شما از جایی که دارید خریدتون رو انجام می دید. مطمئن باشید یا بدونید که مجموعه ی متخصصی هستند. دیگه حداقل نگرانی از بابت فروشنده رو کمتر می کنه!

 

حالا چه طور میشه فهمید که یه فروشگاه جای مناسبی هست برای خریدن؟ یه فروشگاه اینترنتی چه طور می تونه جای مناسبی باشه برای آنلاین خریدن جنس هایی که بهشون نیاز داریم؟

 

یکی از راه هاش این که به صورت تخصصی کار کنند؛

 

اگه برای خرید توالت فرنگی به فروشگاه وی نوین، مراجعه کنید. متوجه می شوید که یک مجموعه متخصص و حرفه ای پشت کار نشستن. و دارن برای خدمت رسانی هر چه بهتر تلاش می کنند.

 

حالا فقط فروشگاه وی نوینه! نه خیر دیجی کالا هم یکی از اون فروشگاه هاییه که اگه شما به سراغشون برید. می بینید که یک مجموعه اینترنتی خیلی بزرگی پشت کار قرار گرفتن.

 

فقط تنها موردی که در مورد دیجی کالا الان وجود داره. این که دیگه مثل قبل تخصصا نیروهای خودشون نیستن که دارن پشتیبانی می کنند. بلکه فروشنده های مختلف دارن این کار رو انجام می دن. پس چه قدر خوبه که از یه تیم خوب و کار بلد مثل فروشگاه اینترنتی وی نوین برای خرید های اینترنتی که نیازمند تخصص هست. استفاده کنید. تا تجربه بهتری هم موقع خریدتون داشته باشید.